,,არჩევანის წინაშე"
ცხოვრების მანძილზე ადამიანი ხშირად დგება არჩევანის წინაშე.ხშირად გადაწყვეტილების მიღება საორჭოფო და საძნელოა.ამიტომ,ზოგი ადვილად დგამს ამა თუ იმ ნაბიჯს,ზოგი--ძნელად.მითუმეტეს,ეს მეტად ძნელია ბავშვებისთვის.
სწორედ აქ იკვეთება პრობლემა და საჭიროა,ამგვარ სიტუაციაში მათი დახმარება და სწორ გადაწყვეტილებამდე მიყვანა.
მოსწავლეები ეცნობიან გ.ბუთხუზის მოთხრობას,,განელებული კოცონი",ნაწარმოებს ყოფენ ნაწილებად და ასათაურებენ.ამოიცნობენ ფაქტობრივ ინფორმაციას და აკავშირებენ ცხოვრებისეულ გამოცდილებასთან, თემიდან გამომდინარე ადგენენ კითხვარს და ატარებენ გამოკითხვას,იღებენ და გასცემენ ინფორმაციას,მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე აკეთებენ დასკვნას და წარმოადგენენ მცირე ესეს.
ცხოვრების მანძილზე ადამიანი ხშირად დგება არჩევანის წინაშე.ხშირად გადაწყვეტილების მიღება საორჭოფო და საძნელოა.ამიტომ,ზოგი ადვილად დგამს ამა თუ იმ ნაბიჯს,ზოგი--ძნელად.მითუმეტეს,ეს მეტად ძნელია ბავშვებისთვის.
სწორედ აქ იკვეთება პრობლემა და საჭიროა,ამგვარ სიტუაციაში მათი დახმარება და სწორ გადაწყვეტილებამდე მიყვანა.
მოსწავლეები ეცნობიან გ.ბუთხუზის მოთხრობას,,განელებული კოცონი",ნაწარმოებს ყოფენ ნაწილებად და ასათაურებენ.ამოიცნობენ ფაქტობრივ ინფორმაციას და აკავშირებენ ცხოვრებისეულ გამოცდილებასთან, თემიდან გამომდინარე ადგენენ კითხვარს და ატარებენ გამოკითხვას,იღებენ და გასცემენ ინფორმაციას,მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე აკეთებენ დასკვნას და წარმოადგენენ მცირე ესეს.
თემა-"არჩევანის წინაშე" საინტერესოა მოზარდების ასაკისათვის,როცა ხშირად უხდებათ დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღება და არჩევანის წინაშე დადგომა. ვფიქრობ, საინტერესო იქნება პროექტის განხორციელება ამ კუთხით და მოსწავლეების აზრის მოსმენა ამ საკითხთან დაკავშირებით.
ОтветитьУдалить